להצטרפות לקבוצה שלנו whatsapp

יום שני, אנא, השם, הסר חמץ ממעוני. ה'דר בניסן! ה'ידד בניסן!

יום שני, ניסן, אדר, אלה חוויות ששוות חיוך נהדר, אחד שבמרומי מרומים ישודר, חיוך שהוא כמו נרקיס במדבר!

היי, השם אוהב אותי, הוא נתן לי לראות את השמש היום!

העולם לא מסתובב כרגיל… שימו לב, נסו להקשיב! אלה הצלילים של קדחת האביב!

נא לרחרח, חברים, חירות באויר…

איזה פשלה נהיו החיים שלנו! ההזייה המודרנית (הדיגיטלית) דילדלה את הרזרוות של הרצון שלנו לרוץ אחר השם בכל הכוח ונהיינו לאים (ברצונות הטובים) כמו גינה שהולכת ומשמימה, מאבדת את צבעיה… נקלענו אל חיים של אנרגיות רדודות ונוחיות אומללה, יצר רע מפוטם כזה כמו עלוקת ענק שרובצת עלינו ויונקת אותנו ולועגת לכל הפירפורים שלנו לנסות להפטר ממנה. כמה זמן עבר מאז שהייתה לנו מחשבה נקייה צלולה אחת של מה שקורה כאן? כמה זמן מאז שלבנו דילג משמחה? (ולא רק לכמה שניות, אפילו שגם זה טוב), זוכרים בכלל את התענוג הזה? איך נקלענו לשעבוד כזה? עבדים להרגלים שרובצים על נשמתנו כמו מכבשיי פלדה… הצילו!

ותעל שוועתם אל האלוקים…וידע אלוקים…ויזכור את בריתו…ומשה היה רועה…כה אמר השם: שלח את עמי…זכרתי לך חסד נעורייך, לכתך אחרי במדבר – חודש טוב, חודש נפלא, קומי לך רעיתי ולכי לך… הניצנים נראו בארץ, עת הזמיר הגיע…באתי לגני, אחותי כלה!

תגובות

  1. המתחזק עם חיזוקים הגיב:
    המתחזק עם חיזוקים

    אין מילים בפי לשבח את הדיבורים של הרב מספיק!

    ואת עלית על כולנה! צריך לחזור על הדיבורים האלו כל יום , לא תשכח!
    תודה לך הרב אהרן בר על הדיבורים האלו ותודה לה' ית' שנתן לנו את הרב אהרן בר!
    גם אם לא חוזרים על הדיבורים שלכם זה נפלא ומרענן ובסוף זה חודר, אי"ה… אבל באמת עיקר הרווח הוא אם חוזרים ומשננים…הבעיה או אולי הישועה שכבר יש כל כך הרבה הרבה רעיונות נפלאים ומה אפשר לעשות?! איך נספיק כל הזמן לחזור ולזכור בפרט כמו שכתבתם שהטלטלה של העולם הזה היא כה מסיבית…לה' פתרונות ובעז"ה בפסח הקרוב אולי נוושע ונתחיל לזכור את העיקר ולברוח מהטפל…אמן! "הרצון שלנו לרוץ אחר השם בכל הכוח…" אלו מילים!


    דירוג: 5 / 5

מה יש לך להגיד על זה?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

12345